Üdvözlet az oldalon!

Üdvözlet az oldalon! - Welcome to the site! - Willkommen auf der Website! - Vitajte na stránkach! - Bine ati venit pe site-ul! - Добродошли на сајт! - Velkommen til webstedet! - Bienvenido a la página! - Добро пожаловать на сайт! - Bem vindo ao site! -

írjatok

Ha még nem ismerjük egymást, kérlek írj :-) * If you still do not know each other, please write to me :-) * Wenn Sie noch nicht kennen einander, schreiben Sie bitte an mich :-) * Pokiaľ si stále neviete navzájom, prosím, napíšte mi :-) * Dacă încă nu ştiu reciproc, vă rugăm să scrieţi la mine :-) * Ако и даље не знају једни друге, молимо вас пишите на мене :-) * Hvis du stadig ikke kender hinanden, så skriv til mig :-) * Si todavía no se conocen entre sí, por favor escribir a mí :-) * Если вы еще не знакомы друг с другом, пожалуйста, напишите мне :-) * Se você não se conhecem, por favor escreva :-) *











2010. november 21., vasárnap

7 - Empty Pubs - Muzsikus - 14

É
rdekes tudathasadásos állapotot teremtettem magamnak. Ugyanarról az eseményről írok két féle módon, két részletben. A koncert leírásba nem kellek én, bár óhatatlanul benne vagyok, ide meg minek írjam meg a koncertet. Tessék ott elolvasni!

Szóval kicsit zűrös volt az utóbbi időszak. Munka a szokásos, munka az extra, nem szoktam hozzá a korai sötéthez. Nem haladok a könyvvel, az ágytakaróval meg pláne. Nyűglődöm kicsit. És jön egy levél. Feladó az EP, koncert lesz pénteken. Dobom a kör-e-mailt, de aki bújt, aki nem, én megyek! Másnap gyorsan asztalt foglalok 4 főre. Juj, de jó! Nem is éltet más a héten.

Péntek délután már kezdek besózva lenni. Ez nálam mindig így megy. Addig nem nyugszom meg teljesen, amíg a Muzsikus parkolójában meg nem látom István kocsiját. Igaz, a rendszámot nem vagyok képes megjegyezni, de tudom, hogy az övé. Mindig bennem van, nem néztem-e el a napot, és csak jövök úgy a világ végére.
Munka után egy fél kör tétele után haza érünk Orsival. Majd kicsit később, mint terveztem, el is indulunk. Átmegyek diszpécser-központba: sms tesómnak, elindultunk, majd hív, hogy kb. mikorra érünk az Astoriára, mert már végzett. Sms Szilvikének, egyszerűen „?” Tesóm megint, már kezd fázni (fogdoki után megy egyébként sem szép az élet). Közben Szilvike jelzi, hogy még eszik egy gyorsétteremben, de ne izguljak, jön. Ne izguljak, aha! Csak ha lemarad, még találjam ki, mivel jöjjön, és emlékezzek, hol is kell rá felszállni, de fűszálra pontosan, mert ugye a nálam régebben Pesten lakók nem tudnak közlekedni.
Szóval Astoria, teljes csapat, 18:48, 239-es buszból az utolsó. Menetidő 13 perc. Aha. Az Erzsébet-híd utáni felüljáróról jutnánk már le végre kb. 20 perce! Aztán kiderül valami koccanás volt az aljában. Megbocsájtva.
Meddig megyünk még? Le a térképről? Útlevél is kellett volna? A hölgyek türelmetlenek. Tesóm besegít, hogy már nincs messze. A részemről az élmény megéri a távolságot, igaz messzebb már tényleg nem nagyon lehetne. J Még indulás előtt az Astorián biztonsági sms Istvánnak, jövünk, és nélkülünk semmit. Orsi visszakérdez, szerinted érdekli őket? Szeretném hinni, hogy valamennyire igen. Aztán kiderül, nem kell aggódni, mert Istvánnal futunk össze a parkolóban. Ő is akkor ért oda.

Csapatüdvözlés. Csabi érdeklődik, hoztam-e pennát, papírt magammal. Utalva a múlt koncerti bizonytalanságomra, és felkészületlenségemre. Mutatom, egy teljes filofax-al készültem. Elfoglaljuk helyünket, Andi érdeklődik a velkámdrink-jeink milyensége felől. Tesóm elvileg nem, de kikérjük az övét is. Mi az nekünk még egy mézes. Konkrétan körte, illatában kb. egy nagy hordónyi mézzel. Kóstoláskor kiderül, kellett is bele, mert erős. És alattomos.
Elborozgatunk, elkoncertezgetünk. Csak azon csodálkozom, hogy a múltkor nem lehetett cigizni, most meg igen. Szedegetem a morzsákat a cikkhez, a lányok hol rajtam élcelődnek, hol tesómba próbálnak életet önteni. Az első szünetben kihasználom a lehetőséget, és változtatok a dalok sorrendjén. Az Igazságtalan-t szeretném megmutatni Szilvikének, mert előbb lelép. A Didi-t majd legközelebb, mert arra most esélye sem volt. Ahhoz kell az éjfél közeli időpont, hogy előkerüljön. Utolsó utániként meg is érkezik. Viszont nincs visszaút, indulni kell haza.
Éjszakai járat kilőve, túl lassú. Marad a taxi. OK, de Orsi, hívtál már taxit? Persze, hogy rám marad. érezzem magam férfinak, vagyis nagylánynak és oldjam meg. Megoldottam. Megérte. Kb. 20 perc alatt itthon voltunk. Ja, és milyen az élet, a sofőr kb. 20 éve hírlapot árusított, és járt az Orczy-ra. Így kell ezt.

Igen, igaz Orsi, megígértem, itthon iszunk még pezsgőt, de nem azért kaptál vizespoharat, mert tele kell tölteni! Ja tágítsuk az én határaimat is? Azt a pálinkával, meg a 4 dl borral már majdnem elértük. De azért nem lett gond.

Szombat reggel már kezdtek jönni a gondolatok a cikkhez. Délutánra azzal a lendülettel el is ment az ihlet… jól indulunk! Este elkezdtem hallgatni az albumokat, mert megint elindult valami. De igazából nem volt kapaszkodási pont.
És aztán ma reggel megjött a kezdőmondat, vagyis a vezérürü kolompja megszólalt, és jöttek utána a többiek. Az írás élvezeti értékét növelendő album elindítva.

A cikk megszületett, elküldetett, kitétetett. Alkotó hátradőletve pihentetett…


Ui.: Az m1 dec.23-án 15:30-kor vetíti a dokumentumfilmet, amihez a Fiúk adják a zenét. Tessék megoldani valahogy a megnézését, bár remélem, ismétlik is, mert az ugye munkaidő. J De fel lehet venni videóra. J Én azt hiszem, szabira megyek… J

Üzenetek:
Innen üzenem Csabinak, nem kellett a jegyzetfüzet, elég volt az „ültető-lap” hátoldala… J
Orsinak! Viszem holnap a dallapot.

3 megjegyzés:

  1. Jó lett nagyon a cikk! Köszönjük Márti! És a blogod is tetszik!!! Doki által készített videókat pedig beletűzdeltem engedelmeddel... :) Üdv: Csabi

    VálaszTörlés
  2. Thx, thx.
    Még szép, hogy engedem. Mondtam a múltkor is, hogy a cikk csak alap... A fenyő is szép alapból, de díszítve még jobb. :-)

    VálaszTörlés
  3. És így legalább nem merül feledésre a "franciázós" rész sem. Orsi úgyis hiányolta a cikkből.
    Tivi így is üt. Tök libabőr lettem a játékától megint. Nagyon szép!

    VálaszTörlés