Üdvözlet az oldalon!

Üdvözlet az oldalon! - Welcome to the site! - Willkommen auf der Website! - Vitajte na stránkach! - Bine ati venit pe site-ul! - Добродошли на сајт! - Velkommen til webstedet! - Bienvenido a la página! - Добро пожаловать на сайт! - Bem vindo ao site! -

írjatok

Ha még nem ismerjük egymást, kérlek írj :-) * If you still do not know each other, please write to me :-) * Wenn Sie noch nicht kennen einander, schreiben Sie bitte an mich :-) * Pokiaľ si stále neviete navzájom, prosím, napíšte mi :-) * Dacă încă nu ştiu reciproc, vă rugăm să scrieţi la mine :-) * Ако и даље не знају једни друге, молимо вас пишите на мене :-) * Hvis du stadig ikke kender hinanden, så skriv til mig :-) * Si todavía no se conocen entre sí, por favor escribir a mí :-) * Если вы еще не знакомы друг с другом, пожалуйста, напишите мне :-) * Se você não se conhecem, por favor escreva :-) *











2012. január 11., szerda

18 - Megkésett BUÉK!


J
 aj, már megint ez a türelmetlenség! J Jelezte Névtelen, hogy pangás van az oldalon. Valóban régen írtam. Ide legalábbis, mert volt út közben egy koncert krónika. De tudjátok, hogy van ez. Ihlet-elkerülés, év végi hajrá a munkahelyen, meg teperés, hogy időben készen legyenek a Mikulási ajándékok. Persze nem lettek. L Még Karácsonyra is csak 5 a 11-ből. De nem adom fel. Vízkeresztre tán meglesz. Vagyis jut eszembe, már azon is túl vagyunk, akkor Gyertyaszentelőre. (ha nem tudjátok, mikor van,…. én sem árulom el. J) De védelmemre legyen mondva, már a 4. készül a maradék 6-ból.

Védelemről jut eszembe. A tavalyi utolsó vásárlásom eredménye a Borjogi alapismeretek c. könyv. Lassan ki is végzem. A szerzőjének már sikerült ugyan engem kivégeznie a helyesírási hibáival. Nem nagyok, csak pont, amik bosszantanak. Ja, hogy nem vagyok teljesen komplett? Azt tudtuk eddig is. Meg a bor iránti szenvedélyemet is. J Kivételesen naprakészen zártam az évet a borszaklapom olvasásával, azaz még 31. előtt elolvastam a december-januári számot. Már csak a Tokaj Guide-ot hoztam át befejezetlenbe. Szóval ez a jogi könyv tök érdekes (ahogy anyukám mondaná: Nem tök, könyv!). Meg jó olvasmányos, nem száraz. Remélem, ez a „gombhoz a kabátot” jelenség első darabja, és előkészíti a jó kis másoddiplomámat. J

Jó ez a mai szabi. Gondolkodóvá tett. (tudom, ciki, ha csak szabi alatt gondolkozom, de na…) És kitaláltam egy jó bulit (és nem bili, ahogy elsőre írni akartam) az idénre. Igazából, már tavalyra, el is kezdtem, csak mindjárt az eleje után abba is maradt. Na szóval, van ugye 52 hét, 2 nap hétvégével számolva, és 23 kerület Budapesten = hozzuk össze ezt a kettőt. Vagyis folytatom a „Fedezzük fel Budapestet!” mozgalmamat, és kiterjesztem nem csak a nyári hétvégékre. És még hozzáteszem a Szilvikével kigondolt „kajával, piával sétáljunk csapatban az esti városban, vagy csak üljünk egy padon dumálva” kört. Vagyis, ha még nem teljesen egyértelmű: minden hétvégén, amikor jó idő van (vagyis nem leszünk esővizesek, nem fagyunk az aszfalthoz, és nem visz el a szélvihar) megnézek magamnak egy-egy kerületet. Elvileg csak kívülről, de ha van valami belülről is érdekes épület, múzeum, kiállítás, stb., akkor azt is. Persze szisztematikusan, felkészülten. És végül is nem kerül sokba. A jó időért nem kell fizetni (még legalábbis), egy havi-bérlet a tömegközlekedésre csak akad, kaját úgyis kell venni a hétvégére. J Ja, és persze az sem baj, ha akad pár vállalkozó szellem (és a test is a szellemmel), aki csatlakozik a sétához. Azt hiszem, a hétvégén el is kezdem a felkészülést. Úgy sem lesz alkalmas az idő a túrához. Aztán, ha kisüt a nap!.... Tehát, tessék jelentkezni, csatlakozni. Jó móka lesz!

Ja, és valószínűleg készül hozzá egy új blog is, a csapatszellem erősítésére: a tervezett, és elvégzett túrákról. Színes-szagos, fényképes beszámolóval, hátha ez jobban meghozza a kedvet. J Aztán, ha körbeértünk a városon, megnézhetjük a közelebbi, kicsit távolabbi környékét is. És persze lehet ötletelni a „mit nézzünk meg” kategóriában. Illetve azt is lehet, ha látunk valami érdekeset, de nem terveztünk múzeumosdit, visszalátogatunk. Szóval KALANDRA FEL!!!! J

Rendezgettem soraimat, és találtam egy két idézetet, amit feltettem a Kedvenc idézeteim-be. De álljon itt egy a végére, és mielőtt még teljesen elfelejtem, bár a 8 napból már kifutottam, ezzel kívánok Boldog Új Évet!

„Nem kell sok az emberi ünnephez. Minden napba belecsempészhetsz valamilyen varázslatos elemet., megajándékozhatod magad egy könyv igazságának negyedórás élményével, valamilyen homályos fogalom megismerésének kielégülésével, környezeted vigasztalásával, vagy felderítésével. Az élet gazdagabb lesz, ünnepibb és emberibb, ha megtöltöd a hétköznapok néhány percét a rendkívülivel, az emberivel, a jóindulatúval és az udvariassal; tehát az ünneppel.” – Márai Sándor –

2 megjegyzés:

  1. Jaj, de jó, névtelen üzenetem nem talált süket fülekre!:-) Köszönjük az újabb infókat rejtélyes életedről:-)

    Én már elkezdtem az "Ismerjük meg Budapestet" mozgalmat kb. egy éve, pár helyre el is jutottam, de azért van még mit felfedezni...szóval, ha bevesztek a buliba, azt megköszönöm!

    A névtelen, de amúgy is tudod ki:-)

    VálaszTörlés
  2. Persze, hogy beveszlek! Nélküled nem buli. :-)

    VálaszTörlés